Thursday, April 11, 2013

#23

tipu kalau aku cakap aku tak layan lagu moden moden ni.

tipu kalau aku cakap aku tak layan lagu omputeh bagai semua ni.

tipu kalau aku cakap aku tak layan lagu jiwang2 bagai.

tipu kalau aku cakap aku tak dengar radio hits fm, fly fm, era fm, hot fm.

itu semua tipu belaka okay. tipu kalau aku cakap TIDAK.

bagi aku, tak salah kalau nak layan lagu2 ni semua just jangan lah dok taksub nau sampai goyang-goyang kepala tuu. *cakap dgn cermin* okay itu suatu ketika dahulu. dahulu. dulu dan dulu. bukan sekarang!

kalau nak layan tu, layan ala kadar jee. just nak improve english ke boleh jee. tapi mesti orang dok tanya "eh kalau nak improve english bce buku eng, dgr lah lagu nasyid dlm eng, etc."

okay okay buku tu mmg aku tolak tepi sat. yg lagu nasyid eng tu pun aku dengar jugak lah weyh -.- just aku lagi suka dengar hits,fly sbb apa pun aku tak tahu -.- maybe lagi seronok? mungkin? eh tapi bukan taksub tau. just music tu aku suka. hiks.

huh! jawapan tak munasabah yg aku bagi. *dush tembak diri*

apa-apa pun yg penting niat nak belajar. itu je aku nak cakap. niat belajar kerana Allah. #TalkToMyself

Alhamdulillah, feel much better with my new life now. kalau dahulu penuh dgn hasad dengki, dendam, hipokrit, etc. tapi sekarang aku cuba sedaya upaya pulihkan hati yg kotor itu :)


"Jika benar untuk Allah, pasti Dia permudahkan. insyaAllah. :)"

sekian, wassalam ;)

2 comments: