Thursday, May 23, 2013

#28

dupdapdupdap. perasaan jenis apakah ini? tetiba rasa macam err. sesiapa yang pernah rasa je boleh memahami apa kau rasa.

this kind of feeling datang lagi dalam hidup aku. tak patut betul lah. kenapa mesti aku? kenapa? hmm

jawapannya adalah Allah pilih kau. kau antara org yang terpilih untuk menerima ujian Dia. so kau kena bersyukur kerana terpilih. *monolog sendiri*

tapi serius aku tak kuat untuk tempuh semua ini. hmmm. nangis. yup aku rela nangis. bukan lemah tapi aku lebih suka lepaskan segala-galanya dengan mengalirkan airmata.

aku bukan jenis yang cerita semua benda dekat bestfriends sendiri. nope. aku cerita semuanya pada Dia. Dia yang berada di atas tu.

kalau cerita dekat orang pun bukan diorang 100% faham perasaan kita kan. tapi kadang2 tu selalu jugak lah aku dok meroyan dekat twitter tu. dengan harapan dia akan baca and faham.



hmm. sigh.

sekian, wassalam

No comments:

Post a Comment