Thursday, January 24, 2013

#15



dahulu diri ini pernah tersasar. dahulu diri ini pernah terleka. dahulu diri ini pernah terlalai dengan dunia. dahulu hati si pemilik diri ini penuh dengan hasad dengki. dahulu hati si pemilik diri ini tersangatlah hitam. hitam macam kuali tu. #ehh

tapi itu semua duluuuuu. sekarang, diri ini inginkan perubahan. perubahan bagaimana? insyaAllah ke arah lebih baik. sekarang hati sang pemilik diri  ini sedang dicuci sikit demi sedikit. biar hasad dengki, biar hitam semua tu takde dalam hati ini.

terima kasih teman-teman yang selalu menyedarkan diri ini. teman-teman yang tak pernah jemu menasihati diri ini. terima kasih :')

aku tahu aku dah sakitkan hati ramai orang. aku tahu aku banyak sangat buat silap. aku nak minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. aku manusia biasa. manusia yang tak pernah lari dari membuat kesilapan. kalau lah masa itu boleh diputarkan balik. tapi tak mungkin sebab apa yang terjadi adalah takdir.

kalau boleh, aku taknak bermusuh dengan sesiapa pun. maafkan aku kawan-kawan. tolong bagi aku peluang. hanya yang kedua, tiada ketiga atau keempat. hanya kedua :)

aku tidak sempurna. jangan dikeji kalau aku ada buat salah tapi tegur aku dengan cara yang baik. aku mohon ^^

aku tetap nurul fathiah mohd yang dulu. takde yang lain. sama jee just ada lah sikit2 tuu yang lain kot. hewww.

kepada sesiapa yang aku pernah berhasad dengki, jealous ke apa. buat sakit hati semua, aku mintak maaf. maaf, maaf, maaf, maaf. nak minta maaf depan2 aku belum mempunyai kekuatan lagi. hmm



aku juga manusia biasa dan iman aku turun naik. insyaAllah aku akan kuat ^^

No comments:

Post a Comment